ACUTEC přivítal další posilu do týmu, kterou je Lenka Straková, specialistka na marketing a správu administrativních činností. Dalo by se říct, že je právě takovým srdcem firmy. A jak se jí daří a jaké má plány, jsme se krátce zeptali při návštěvě WORKLOUNGE Smíchov, kde firma využívá sdílené kanceláře.
Lenko, firma ACUTEC, je známá nejen mladistvým přístupem
k oboru akustiky, ale také sdružuje zajímavé a inspirativní lidi ve svém
týmu. Na co se v nové roli těšíte nejvíce?
Na nové zkušenosti a na práci
se skvělými lidmi. Je skvělé, že zde můžu zúročit svou kreativitu a pracovní
drive. Díky Acutecu jsem přišla na chuť akustice a začala se o ní více zajímat
a těším se, že budu součástí designově originálních projektů, které klienty
potěší a budou jim k užitku.
Abychom nepřeskakovali, jaké jsou vaše dosavadní pracovní
zkušenosti?
A čím Vás tato firma zaujala?
V minulosti jsem
působila na různých pozicích v administrativě a personalistice. Mám
zkušenosti také s prací na projektech, s grafickým designem a zkusila
jsem si dokonce i práci za barem v Lucembursku. Tedy mám dost zkušeností
z různých oborů, což mi dává větší přehled a pomáhá být kreativnější.
Acutec mě zaujal, mimo jiné, hlavně svým inovativním přístupem ke klientům i kolegům, který mi hodně sedí. A navíc jsou, v tom, co dělají, jedni z nejlepších, materiály, které dodávají jsou prvotřídní a designově vyladěné, navíc velmi praktické. Mají za sebou velké projekty s významnými klienty a další se klubou.
Obor marketingu je široký pojem, co vás osobně na něm
baví a přitahuje?
Marketing je práce, která
rozhodně není fádní, je velmi různorodá a kreativní, plná změn, nových nápadů a
příležitostí a přesně to při práci potřebuji. K tomu je člověk neustále
v kontaktu s dalšími lidmi, a to vše mě naplňuje a dělá radost.
Akustika je aktuálně trendy, takže jistě budete mít
dostatek možností, jak se realizovat.
Na co se těšíte nejvíce?
Jsem ráda, že to tak je a
lidé se o akustiku více zajímají. Příjemné pracovní prostředí je nutnost,
obzvlášť, když v práci trávíme většinu času. A když se praktičnost spojí
s estetikou, která bere ohled na životní prostředí, a to vše je tvořené
kvalitním materiálem, vznikne z toho perfektní kombinace. A z toho se
těším, že můžeme klientům poskytovat.
Během krátké doby jste se stihla seznámit s novým
prostřením a "partou" Acutecu. Co na ně říkáte?
Lidi z Acutecu jsou
velmi přátelští se srdcem na pravém místě, skvělým smyslem pro humor a férovým
přístupem k lidem. Je na nich vidět, že svou práci milují a jsou do ní zapálení.
Jsou to profíci a vědí, co, jak a proč dělají. Myslím, že lepší kolegy jsem si
nemohla přát.
Jaké máte plány v nejbližších měsících?
Určitě mě čeká vzdělávání se
v oboru a zorientování se ve všem, co mám na starosti, abych mohla být
plnohodnotným článkem firmy a mohla ji prezentovat tak, jak si zaslouží. Velmi
se na to těším.
Administrativní činnost je taková "mravenčí práce", je to
asi dobré vyvážení k "uměleckému" oboru marketingu?
Určitě, je to fajn změna.
Navíc mám ráda práci s detaily, takže mi tato "mravenčí práce" vyhovuje.
Ráda věci organizuji a dělám v nich pořádek, a to se v administrativě
hodí.
Setkáváme se v co-work WORKLOUNGE, kde firma využívá
sdílené prostory.Jak se vám zde pracuje?
Jelikož mám dvě malé děti,
pracuji hlavně na home office, ale Worklounge je příjemným pracovním místem, kde
může člověk nasát zase jinou pracovní atmosféru a kde se také máme možnost
setkat s klienty. A přesně taková kombinace mi vyhovuje.
Co jsme nezmínili a chtěl byste říci závěrem našeho
krátkého rozhovoru?
Ačkoliv Acutec není žádná
firma začátečnice, to nejlepší teprve ukáže a věřím, že nás čekají skvělé časy
se skvělými projekty. A my jsme na ně připraveni!
Děkujeme za setkání a rozhovor. V nové práci přejeme hodně úspěchů, a hlavně zajímavých příležitostí, které jistě v ACUTECu budete mít.